Karjalankarhukoirien idänlohkon hallituspaikalle

Tämän otsikon alla keskustellaan karjalankarhukoiriin liittyvistä asioista.

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Vastaa Viestiin
puikkan
Viestit: 3
Liittynyt: 30 Marras 2004, 14:39
Paikkakunta: Kangasniemi

Karjalankarhukoirien idänlohkon hallituspaikalle

Viesti Kirjoittaja puikkan » 28 Helmi 2020, 10:37

Hei olen Anne Puikkonen Kangasniemeltä Suur-Savon kennelpiiristä ja asetun ehdolle karjalankarhukoirien idänlohkon hallituspaikalle.
Olen aina ollut kiinnostunut vaikuttamisesta, halusta vaikuttaa asioihin ja hoitaa yhteisiä asioita. Olen koulutukseltani koneautomaatio insinööri. Jo opiskeluaikana olin oppilasyhdistyksen hallituksessa ja sieltä alkoi lukuisten luottamustoimien hoitaminen joka on jatkunut läpi elämäni.

Olen ollut mukana metsästysseura toiminnassa, kennelkerhon puheenjohtajana, kunnassa lautakunnan puheenjohtajana ja varapuheenjohtajana ja kunnanvaltuuston varajäsenenä kaksi vaalikautta, kunnan tiejaoksen puheenjohtajana kaksi toista vuotta ratkomassa myös riitaisia tieasioita, useiden kaikkien rotujen koiranäyttelyiden puheenjohtajana, Koneyrittäjien sihteerinä muutaman vuoden.

Tällä hetkellä toimin Suur-Savon kennelpiirin hallituksessa ja hirvikoirajaostossa, tulevan koiranäyttelyn puheenjohtajana, kennelpiirin piirikouluttajana hirvipuolella sekä paikallisen yrittäjäyhdistyksen hallituksessa.

Kiinnostus koiriin alkoi ajokoirista, joita oli lapsuuden kodissa. Ajokoiratuomari kortin hankin heti kun ikä sen salli. Hirvikoiraharrastus alkoi opiskeluiden päätyttyä ja samaan aikaan hankin ensimmäisen oman hirvikoiran ja tuomaripätevyyden. Sitten tuli mukaan karjalankarhukoirat. Karhukoiria on ollut vuosien varrella useita ja kasvatan nyt karhukoiria Hokatar-kennel nimellä ja aikaisemmin olin mukana Käsimäen koirien kasvatuksessa. Hirv ylituomarina olen toiminut kymmenen vuotta.

Työurani on ollut paperiteollisuudessa pari kymmentä vuotta erilaisissa työnjohto, projekti- ja reissutöissä. Tällä hetkellä työskentelen metsäkoneyrityksessä operaatioesimiehenä hoitaen puunkorjuuta. Lisäksi teen isännöintiä omalla toiminimellä.

Olen seurannut sivusta SPJ toimintaa ja jollakin tavalla siellä kaivattaisiin uusia tuulia ja ajatuksia järjestön johtamiseen. Tarvitaan yhteistyökykyä ja tarmokasta asioiden eteenpäin vientiä. Olen valmis omalta osaltani tähän haasteeseen ja tekemään arvokasta jalostustyötä näiden koirarotujen eteen.

Keijo Kurvinen
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Maalis 2020, 19:35

Re: Karjalankarhukoirien idänlohkon hallituspaikalle

Viesti Kirjoittaja Keijo Kurvinen » 06 Maalis 2020, 09:31

Tervehdys

Olen Keijo Kurvinen 58v. eläkeukko,työ/virkaurani tein Pohjois-Karjalassa rajavartijana/opistoupseerina.
Kotona tällä hetkellä vaimo ja 13v. poika,sekä muutama nelijalkainen.
Koiraurani alkoi 1984 ,jolloin hankin karhukoiran sekä suomenpystykorvan.Tuomarikortteja 1984 linnunhaukkukokeisiin, sekä 1991 hirvenhaukkukokeisiin, josta jatkumona 1998 ylituomarikortti. Tällä hetkellä tarhassa 1 kk 6v, 1 jämtti 2v, ja suomenpystykorva 8 kk.
Harrastajana en ole rotufanaatikko puoleen tai toiseen, mutta kotimaisten menestys lämmittää aina mieltä. Ehdokkaaksi lähdin kun pyydettiin.Jos tulen valituksi,koetan viedä kentän ajatuksia eteenpäin unohtamatta omia,sillä en liene niitä maan hiljaisimpia.
Lahdessa tavataan. Asiat etenee kun niitä hoidetaan.

Kytösavu
Viestit: 1805
Liittynyt: 15 Elo 2004, 18:38
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Karjalankarhukoirien idänlohkon hallituspaikalle

Viesti Kirjoittaja Kytösavu » 06 Maalis 2020, 10:24

Jämtti tarhassa ei sovi Suomen Pystykorvajärjestön hallitusjäsenelle. Ei jatkoon.
Rähkyyttä suunnitellessa kannattaa miettiä, vaikuttaako se muiden elämään ja jättää tekemättä.
pekka.salomaki(at)gmail.com

Kytösavu
Viestit: 1805
Liittynyt: 15 Elo 2004, 18:38
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Karjalankarhukoirien idänlohkon hallituspaikalle

Viesti Kirjoittaja Kytösavu » 06 Maalis 2020, 11:47

Jos ei ole luottoa oman järjestön rotuihin, ei ole sovelias henkilö hallitukseen.
Rähkyyttä suunnitellessa kannattaa miettiä, vaikuttaako se muiden elämään ja jättää tekemättä.
pekka.salomaki(at)gmail.com

Vastaa Viestiin