Ei hyvää päivää

Tämän otsikon alla keskustellaan karjalankarhukoiriin liittyvistä asioista.

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Vastaa Viestiin
pentti koskelo
Viestit: 982
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 11:47

Ei hyvää päivää

Viesti Kirjoittaja pentti koskelo » 05 Helmi 2015, 10:39

Oikein hyvää Ruuperin päivää kaikille varsinkin idean isälle HS:lle Tervolaan.Se onkin hyvä taito aina liioitella ja niin vielä että ne kertomukset tuntuu uskottavilta.Siihen ei kaikki pysty.Itse en koe lukeutavani niihin koska yleensä ne tositapaukset jota olen kertonut niin niistä on keskimäärin puolet vähennetty varulta pois.Mitä Ruunepertin torttuihin tulee niin ne ei kuulu minun kahvipöytään.Joku niistä saattaa tykätäkin.

pentti koskelo
Viestit: 982
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 11:47

Re: Ei hyvää päivää

Viesti Kirjoittaja pentti koskelo » 05 Helmi 2015, 10:41

pentti koskelo kirjoitti:Oikein hyvää Ruuneperin päivää kaikille varsinkin idean isälle HS:lle Tervolaan.Se onkin hyvä taito aina liioitella ja niin vielä että ne kertomukset tuntuu uskottavilta.Siihen ei kaikki pysty.Itse en koe lukeutavani niihin koska yleensä ne tositapaukset jota olen kertonut niin niistä on keskimäärin puolet vähennetty varulta pois.Mitä Ruunepertin torttuihin tulee niin ne ei kuulu minun kahvipöytään.Joku niistä saattaa tykätäkin.
tässä korjattu versio

Seppo Toivonen
Viestit: 449
Liittynyt: 22 Touko 2008, 17:26
Paikkakunta: Lieksa

Re: Ei hyvää päivää

Viesti Kirjoittaja Seppo Toivonen » 05 Helmi 2015, 22:23

Kannattaakin jättää liijat puheet pois. Maksoin viijennen kerran SPJ jäsenmaksun tänään omillani kaskelotti ja en liijottele yhtään. :roll:

Vastaa Viestiin