Koirani piti ajoitain ung ung.........

Tämän otsikon alla keskustellaan suomenpystykorviin liittyvistä asioista.

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Vastaa Viestiin
akraama
Viestit: 11
Liittynyt: 09 Marras 2004, 16:32
Paikkakunta: TURKU

Koirani piti ajoitain ung ung.........

Viesti Kirjoittaja akraama » 15 Marras 2004, 10:27

Ääntelyä mikä ilmeisesti tuli kuivista muroista (ääntely alkoi useimmiten yöllä). Jaksoista jolloin tarjoilin koiralleni lihaa niin ei niinkään, mutta eipä ole aina tarjolla. Homma helpottu kun nostin kupin n.30cm ja olen tajoillut murot kosteina.

Onneksi taas on hirvikausi, lihaa ja luita tarjolla..
Benny

pikinokka
Viestit: 33
Liittynyt: 21 Syys 2004, 13:50
Paikkakunta: Pohjanmaa

Lihaa ja luita

Viesti Kirjoittaja pikinokka » 15 Marras 2004, 11:09

olen hankkinut hirvenmetsästysaikana jahtiporukan solalta, jauhamalla ruhojen paloittelusta ja luuttomaksi leikkauksen yhteydessä syntyvän perkuujätteen. Jauheliha kilon pusseihin ja luiden kanssa pakastimeen.
Säännöllisesti jauhelihaa ja valmista koiranmuonaa ympäri vuoden, on toiminut koirillani hyvin. Kuivamuona pelkästään tahtoo "tökkiä" säännöllisin väliajoin
Tästä on ilmeisesti ollut sekin hyöty ettei koira ahmi vatsaansa sekaisin kaadolla ja suolilla.

akraama
Viestit: 11
Liittynyt: 09 Marras 2004, 16:32
Paikkakunta: TURKU

Viesti Kirjoittaja akraama » 15 Marras 2004, 13:20

mun eka pystykorva sai perkuujätteet,kurkkutorvet,.. kypsänä mistä johtui ettei niin raaka liha maistunut, mutta nykyinen on tottunut pienestä pitäen popsimaan raakaa niin maha kestää eikä tarvi turhaan antaa ylen keskelle mattoa...

Pellava-musti (pellavaöljy) on osoittautunut asialliseksi aineeksi. Suolisto toimii ja turkki pysyy nättinä.
Benny

Vastaa Viestiin