Jahti Jakt Woodland

Tämän otsikon alla keskustellaan metsästyspystykorviin liittyvästä tekniikasta sekä aseista ja varusteista

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Vastaa Viestiin
kk mosku
Viestit: 77
Liittynyt: 09 Joulu 2007, 20:42
Paikkakunta: Järviseutu

Jahti Jakt Woodland

Viesti Kirjoittaja kk mosku » 10 Maalis 2009, 16:53

Saappaan lumisuoja ei kestä vetämistä, itse pidin reunasta kiinni, kun sujautin jalan saappaaseen, repesi.
Kuulemma ei korvata.

paukku

Re: Jahti Jakt Woodland

Viesti Kirjoittaja paukku » 10 Maalis 2009, 17:17

kk mosku kirjoitti:Saappaan lumisuoja ei kestä vetämistä, itse pidin reunasta kiinni, kun sujautin jalan saappaaseen, repesi.
Kuulemma ei korvata.
Kuulemma korvatataan.Tuotteen pitää vastata odotuksia mihin käyttöön se on ostettu.Jos vaihto ei onnistu ,lähetä minulle tietoa yv:nä,hoidan asian kuntoon.Ostin kerran kengät,joiden pohja natisi,eli oli valmistusvika.Antoivat uudet kengät mukaan.Luultavasti onnistuisi paremmin,jos voit käydä paikan päällä itse.

kk mosku
Viestit: 77
Liittynyt: 09 Joulu 2007, 20:42
Paikkakunta: Järviseutu

Re: Jahti Jakt Woodland

Viesti Kirjoittaja kk mosku » 13 Maalis 2009, 16:25

Sanottiin Oulun asiakaspalvelusta, että ei korvata, mutta voi lähettää tutkittavaksi. Tein päätökseni, käytin suutarilla, nyt kestää repiä, maksoi 6 €.
Kiitos paukulle välittämisestä, tällaisia on harvassa.

paukku

Re: Jahti Jakt Woodland

Viesti Kirjoittaja paukku » 13 Maalis 2009, 19:10

kk mosku kirjoitti:Sanottiin Oulun asiakaspalvelusta, että ei korvata, mutta voi lähettää tutkittavaksi. Tein päätökseni, käytin suutarilla, nyt kestää repiä, maksoi 6 €.
Kiitos paukulle välittämisestä, tällaisia on harvassa.
Jos jollekin sattuu vastaava tilanne,kävisin mielellään testaamassa ko.firman asiakaspalvelua.Jos tuotetta ei vaihdeta,silloin se olisi viimmeinen kerta siinä rättikaupassa. :lol:

Vastaa Viestiin