Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Tämän otsikon alla keskustellaan karjalankarhukoiriin liittyvistä asioista.

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

eskoh
Viestit: 1598
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 21:09

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja eskoh » 03 Maalis 2013, 01:01

Kysymys Sanaksenaholle sen johdosta mitä keskusteltiin vajaa vuosi sitten takin kääntämisestä?
viitaten tuohon edelliseen loppukaneettiisi, että seisot aina sanojesi takana.
Kun oli puhetta koirien pevisaan liittyvistä silmätarkastuksista sanoit minulle, ettei sinua ENÄÄN KOSKAAN TULLA NÄKEMÄÄN NIISSÄ JONOISSA,
etkä aikonut kääntää takkiasi siinäkään asiassa, vaikka ehdotin omosta mielestäni aivan järkevää vaihto ehtoa.

Kysymys kuuluukin että miten aiot ko:asian jatkossa ilman takin kääntämistä hoitaa??

Että päästään jatkossakin vääntämään kumpia ensin kaatoja vaiko tuloksia.
Esko Halme

Harri.Sanaksenaho
Viestit: 405
Liittynyt: 07 Touko 2008, 10:19

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja Harri.Sanaksenaho » 03 Maalis 2013, 01:51

eskoh kirjoitti:Kysymys Sanaksenaholle sen johdosta mitä keskusteltiin vajaa vuosi sitten takin kääntämisestä?
viitaten tuohon edelliseen loppukaneettiisi, että seisot aina sanojesi takana.
Kun oli puhetta koirien pevisaan liittyvistä silmätarkastuksista sanoit minulle, ettei sinua ENÄÄN KOSKAAN TULLA NÄKEMÄÄN NIISSÄ JONOISSA,
etkä aikonut kääntää takkiasi siinäkään asiassa, vaikka ehdotin omosta mielestäni aivan järkevää vaihto ehtoa.

Kysymys kuuluukin että miten aiot ko:asian jatkossa ilman takin kääntämistä hoitaa??

Että päästään jatkossakin vääntämään kumpia ensin kaatoja vaiko tuloksia.
Siitä tullee eskoseni tänä Keväänä jo 2 vuotta, mistä em. "keskustelu" käytiin, eli
kerronpas täsä nyt suurelle yleisölle mitenkä asiat meni = olin kotia kohen ajelemasa Kemin kaupungista tiistai-iltapäivänä, kun puhelimeni soi ja Esko Halmehan sieltä soitteli ja kyseli "pakolliset" misä oon jne... ja totesi sit seuraavaksi, että Sun Harri pitää tulla torstai-iltapäivänä klo:14.00 muistaakseni Koitikajan Wallus kans Oulun kaupunkiin ja Eläinlääkäri asema Akuutin vastaan otolle silmä tarkastukseen :shock: Olit varannu 4 aikaa ko. Akuutin vastaanotolle ja yhen ajan Wallulleni KYSYMÄTTÄ Minulta mitään!
Totesin Sinulle Esko, et nyt pomppas ja Wallu EI tuu koskaan oleen sielään silmätarkisa ja muutenkaan, ku näin "hommia hoijellaan" :thumbsdown:
Niin ja ESKOH Minun takkini EI käänny em. asiasa ja voit Onnitella Ihtiäs siitä, etti Wallua tulla KOSKAAN enää silmätarkastuksisa näkemään!
Mut senverran "hyäsydämminen" oon, että toivottavasti saat Eskoh joskus samantasoisen koiran, ku Koitikajan Walluni on ollut, niin ei mene syksysi lainakuskin virasa toisten Kamraatiesi PELAAVIEN koirien kanssa ja voisit omia jos saat yksin pelaavia pystypäin käytellä viivalla :thumbsup: :thumbsup:
Niin ja voit nukkua yösi rauhasa, eioo Mun etusormesa reumatismin oireita näkyny ja TAAS Kova Narttu tulosa, eikä porukkahaukuilla tai kavoilla tehty :mrgreen:

pertsa10
Viestit: 50
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 15:00

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja pertsa10 » 03 Maalis 2013, 02:40

ensin kait me kamelit tapetaan, ja sitten mennään kokeisiin jos tuomarit saahaan.. :thumbsup:

eeärrä
Viestit: 115
Liittynyt: 21 Joulu 2011, 00:48

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja eeärrä » 03 Maalis 2013, 10:05

:lol: :lol: :lol:
Esa Reinilä

eskoh
Viestit: 1598
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 21:09

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja eskoh » 03 Maalis 2013, 10:15

Nythän se taisi jollekkin ripulin pukata?
Eihän se näin onnistu rallikuskeiltakaan että mutkat suoriksi ajetaan, POLITIIKOILTA ainoastaan.

Oltiinhan keskusteltu aikaisemminkin koirasi mahdollisesta uusinta tarkastuksesta, jolloin sinä sanoit
ettet voi sitä tehdä koska olet sanonut joillekkin henkilöille ettet sitä sinne vie, jos veisit olisit omasta
mielestäsi niins:TAKINKÄÄNTÄJÄ.

Mitä walluusi tulee en koskaan ole arvostellut sen edesottamuksia koirana, sen omistajaa joskus joutunut ojentamaan vähäsen,
eikö sekin ollut sinulle ostokoira, joten senkään maailmaan tulon kanssa ei taida sinun valinnoillasi olla mitään tekemistä?

Mitä minun koiriini ja niiden käyttöominaisuuksiin tulee niin tiedoksi sinulle harri että tälläkin hetkellä on useitakin tarhassamme
jotka pystyy asettamaan samalleviivalle koiriesi ja varsinkin omien KASVATTIESI JÄLKELÄISTEN kanssa.

Mitä Lainakuskina olemiseen tulee koska sekin näyttää sinua vaivaavan, sehän on vain kaverin jeesaamista sille sinunkin mainostamallesi
lähtö viivalle, aivan päinvastoin kuin että kieltelee kavereitaan lähtemästä tuomariksi sille tai tälle koiralle ettei siitä vain tulisi KVAA:ta.

Onko se Harri näin ja miksi sen pitää olla juuri näin?
Esko Halme

Keno
Viestit: 26
Liittynyt: 11 Marras 2011, 17:37

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja Keno » 03 Maalis 2013, 11:07

Hyvät herrat Esko ja Harri!

Voitteko kertoa miksi olette niin uitun itsekkäitä ihmisiä, että pilaatte miltei jokaisen keskustelun keskinäisellä -piip-, joka ei TODELLAKAAN ketään kiinnosta? Ettekö osaa laittaa yksityisviestejä tai sähköposteja?

Vastauksi kaivaten:

Keijo Pekkarinen
Keijo Pekkarinen

eskoh
Viestit: 1598
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 21:09

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja eskoh » 03 Maalis 2013, 11:25

TOSI ASIALLINEN HUOMAUTUS!

Asiahan on niin että Harrilla on valikoiva puhelin ja YKSITYISVIESTEIHIN hän ei vaivaudu vastaamaan.

MATTA TÄÄLLÄ NETISSÄ ON AINA SILLOIN TÄLLÖIN,VARSINKIN PIKKUTUNNEILLA KUN VELATKIN ALKAA TUNTUA SAATAVILTA hänelle
tulee tarve esiintyä tavoilleen uskollisella tyylillään, vaatien milloin minkälaista selitystä, milloin mistäkin asiasta.
Esko Halme

Seppo Toivonen
Viestit: 449
Liittynyt: 22 Touko 2008, 17:26
Paikkakunta: Lieksa

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja Seppo Toivonen » 03 Maalis 2013, 11:31

Eipä ole paljon halmeenkaan retostelussa mieltä. Pöytäkirjoja ja karttoja iso mies näytille laittelee. Eikö tunnu vähän lapselliselta touhulta kun nuo ei niin ihmeelisiäkään ole.

eskoh
Viestit: 1598
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 21:09

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja eskoh » 03 Maalis 2013, 11:42

Seppo Toivonen kirjoitti:Eipä ole paljon halmeenkaan retostelussa mieltä. Pöytäkirjoja ja karttoja iso mies näytille laittelee. Eikö tunnu vähän lapselliselta touhulta kun nuo ei niin ihmeelisiäkään ole.
NE OLI TOSI MIEHEKKÄITÄ ne toevosenkin LATTARAUVAN peräkontissa piirretyt kaetat.
Se on seppo silleen että toisilla piirtelee KOIRAT karttoja, TOISET ei erota edes PIKKUMYYTÄ PYYSÄ.
Esko Halme

Seppo Toivonen
Viestit: 449
Liittynyt: 22 Touko 2008, 17:26
Paikkakunta: Lieksa

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja Seppo Toivonen » 03 Maalis 2013, 11:51

eskoh kirjoitti:
Seppo Toivonen kirjoitti:Eipä ole paljon halmeenkaan retostelussa mieltä. Pöytäkirjoja ja karttoja iso mies näytille laittelee. Eikö tunnu vähän lapselliselta touhulta kun nuo ei niin ihmeelisiäkään ole.
NE OLI TOSI MIEHEKKÄITÄ ne toevosenkin LATTARAUVAN peräkontissa piirretyt kaetat.
Se on seppo silleen että toisilla piirtelee KOIRAT karttoja, TOISET ei erota edes PIKKUMYYTÄ PYYSÄ.

Mistähän kartasta puhut?? Yhden ainoan kartan laitoin huippukarhunhaukkujan viimeisestä haukusta. Siitäkö oli kysymys?

eskoh
Viestit: 1598
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 21:09

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja eskoh » 03 Maalis 2013, 12:14

EN tiedä seppo huippu karhunhaukkujistasi mitään tokko niitä on koskaan ollutkaan,
mutta joku kartta töhhrrys kuitenkin nimikirjoituksellasi varustettuna löytyy.

Mutta sitten itse asiaan MILLÄ KENNELNIMELLÄ sinä niitä huippuyksilöitä kasvatat,
joka tuntuu olevan omien sanojesi mukaavn HELPPOA KUIN HEINÄNTENÄN TEKO?
Mntako KÄYTTÖVALIOTA OLET ITSE KASVATTANUT, ja monessako sukupolvessa
niistä on edelleen tullut niitä huippu käyttövalioita?
Esko Halme

Seppo Toivonen
Viestit: 449
Liittynyt: 22 Touko 2008, 17:26
Paikkakunta: Lieksa

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja Seppo Toivonen » 03 Maalis 2013, 12:20

eskoh kirjoitti:EN tiedä seppo huippu karhunhaukkujistasi mitään tokko niitä on koskaan ollutkaan,
mutta joku kartta töhhrrys kuitenkin nimikirjoituksellasi varustettuna löytyy.

Mutta sitten itse asiaan MILLÄ KENNELNIMELLÄ sinä niitä huippuyksilöitä kasvatat,
joka tuntuu olevan omien sanojesi mukaavn HELPPOA KUIN HEINÄNTENÄN TEKO?
Mntako KÄYTTÖVALIOTA OLET ITSE KASVATTANUT, ja monessako sukupolvessa
niistä on edelleen tullut niitä huippu käyttövalioita?
En ole kasvattaja eikä kennelnimeäkään. On niitä haukkujia ollut ja nytkin tarhassa että voi hyvin verrata yli 800 kasvattiisi. Sinullahan se on maailmanennätys rupulikoirien tuottamisessa!!

virve
Viestit: 310
Liittynyt: 03 Helmi 2008, 16:19

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja virve » 03 Maalis 2013, 13:49

Keno kirjoitti:Hyvät herrat Esko ja Harri!

Voitteko kertoa miksi olette niin uitun itsekkäitä ihmisiä, että pilaatte miltei jokaisen keskustelun keskinäisellä -piip-, joka ei TODELLAKAAN ketään kiinnosta? Ettekö osaa laittaa yksityisviestejä tai sähköposteja?

Vastauksi kaivaten:

Keijo Pekkarinen
Kiitos :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Minä tuon näen hieman ilkeämmin: Pikkupojat hiekkalaatikolla :lol:

Terveisin Virve
Virve Keravuori

eskoh
Viestit: 1598
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 21:09

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja eskoh » 03 Maalis 2013, 14:50

Oletko laskenut sepposeni monesko kerta oli tuo sinun itkuvirtesi veisata vuosien varrella, näihin käytössä
olleisiin tuutteihin, se ei kuitenkaan vahvista sinun itsestäsi antamaa kuvaa että olisit ,
( NÄTTIJUSSIN JA VATIKAANIN PÄÄLLIKÖN ) jälkeen kolmanneksi tärkein henkilö Aurinkokuntamme alla

JA kaiken lisäksi RETOSTELET muitten tekemällä työllä.
Esko Halme

Harri.Sanaksenaho
Viestit: 405
Liittynyt: 07 Touko 2008, 10:19

Re: Ensn kaatoja sitten tuloksia.

Viesti Kirjoittaja Harri.Sanaksenaho » 03 Maalis 2013, 14:55

eskoh kirjoitti:Nythän se taisi jollekkin ripulin pukata?
Eihän se näin onnistu rallikuskeiltakaan että mutkat suoriksi ajetaan, POLITIIKOILTA ainoastaan.

Oltiinhan keskusteltu aikaisemminkin koirasi mahdollisesta uusinta tarkastuksesta, jolloin sinä sanoit
ettet voi sitä tehdä koska olet sanonut joillekkin henkilöille ettet sitä sinne vie, jos veisit olisit omasta
mielestäsi niins:TAKINKÄÄNTÄJÄ.

Mitä walluusi tulee en koskaan ole arvostellut sen edesottamuksia koirana, sen omistajaa joskus joutunut ojentamaan vähäsen,
eikö sekin ollut sinulle ostokoira, joten senkään maailmaan tulon kanssa ei taida sinun valinnoillasi olla mitään tekemistä?

Mitä minun koiriini ja niiden käyttöominaisuuksiin tulee niin tiedoksi sinulle harri että tälläkin hetkellä on useitakin tarhassamme
jotka pystyy asettamaan samalleviivalle koiriesi ja varsinkin omien KASVATTIESI JÄLKELÄISTEN kanssa.

Mitä Lainakuskina olemiseen tulee koska sekin näyttää sinua vaivaavan, sehän on vain kaverin jeesaamista sille sinunkin mainostamallesi
lähtö viivalle, aivan päinvastoin kuin että kieltelee kavereitaan lähtemästä tuomariksi sille tai tälle koiralle ettei siitä vain tulisi KVAA:ta.

Onko se Harri näin ja miksi sen pitää olla juuri näin?
Muistisi ei pelitä "eskoh" :?

Sen yhen kerran Wallun silmätarkastuksesta oli puhe, kun ilmoitit Minulle, että oot OMAtoimisesti mennyt MINUN koiralleni Akuuttiin silmäpeilaus ajan varaamaan, siis KYSYMÄTTÄ Minulta Wallun omistajalta lupaa tai halukkuuttani em. hankkeeseen :shock:
Suoraansanoen Ihmeellisen Harkitsematonta ja jopa röyhkeää toimintaa.

Vai ojentamista se onkin, kun uhittelevia puheluita ja yksityisviestejä laittelet tuleen, joihinka enoo enää alentunut vastaileen kohtsiltään kahteen vuoteen.

Semmonen kysymys, että miksi astuttelet koetuloksettomia Narttujasi, kun net kerran mielestäsi ovat Kovia kamppeita ja koetulokset ois helppoa kauraa?
Jatkokysymys miksi kuljet omien sanojesi mukaan toisten omistamille koirille Lainakuskina,kun useilta tälle talvelle astuttamistasi nartuilta puuttuu net koenäytöt, Omathan ne pitäs ensin varsinkin Jalostukseen käytetyt sinne viivalle viijä, niin tulis tehtyä rodulle palvelus ja Uskottavuuttakin tulis lisää touhuihisi, kun toimivuus olis "paperilla nähtävissä" koetulosten muodossa siis :thumbsup: .

Itse omistan tällähetkellä 2kpl Karjalankarhukoira Narttuja (Teilojan Ewita + Teilojan Welho) ja molemmilla on koenäytöt ja tulevana syksynä meinaan haukuttaa molemmat FI KVA:ksi :) Nostan hattua "eskoh", jos tehet kahelle omistamallesi Jalostukseen käyttämällesi Nartulle saman perässä :thumbsup:

Tuota loppuhorinaa, en kyllä ymmärtänyt? ? tai meinasitko, että MINÄ olisin kieltänyt Jotakuta lähtemästä tuomariksi omistamallesi koiralle :shock:

Enempää en "eskoh" viihti alkaa kanssasi vänkäämään, mut pidätän kuitenkin Oikeuven Itelläni OIKAISTA Minusta mahdollisesti levittämäsi potaska, jos sellaiseen vielään alennut?

Hyvää Kevään jatkoa kaikille palstalaisille tasapuolisesti! :)

Vastaa Viestiin