Suvaitsevaisuus

Tämän otsikon alla keskustellaan karjalankarhukoiriin liittyvistä asioista.

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Vastaa Viestiin
hese
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Elo 2004, 20:32

Suvaitsevaisuus

Viesti Kirjoittaja hese » 09 Joulu 2005, 17:59

Onko naapurijärjestömme SHHJ:n keskustelupalstoilla suvaitsevaisuus lisääntynyt koska siellä "kestää" puhua jo karhukoirien kuin laikojenkin edesottamuksista. On jäänyt jonkinlainen mielikuva, että joki aika sitten siellä ei voinut karhukoirasta mainita mitään niin jo ärähdettiin. Vai joko heidän täytyy uskoa (varsinkin harmaitten), että koiramme ovat saavuttaneet heidän koirat ja eivät voi enään olla ottamatta huomioon koiriamme. Niin ja näyttäähän heillä olevan jo "sisäistäkin" säpinää johon heidän täytyy keskittyä joten me emme ehkä ole tällä hetkellä heidän "päävastustaja" vaan ne löytyy omasta leiristä.

Mukava huomata kuitenkin, että voimme keskustella myös täällä omalla foorumilla ja onneksi ajatuksemme ei aina mene yksiin joten keskustelu jatkuu.

Pyssymies

Viesti Kirjoittaja Pyssymies » 09 Joulu 2005, 18:31

Minä olen jäsenenä sekä SHHJ:ssa että SPJ:ssä. Omistanhan sekä pystykorvan että harmaan. Jokaisella rotujärjestöllä on oma foorumi, joten en kyllä ymmärrä miksi SHHJ:n foorumissa pitäisi kiistellä laikoista tai karhukoirista? Se että jotkut heikkopäiset halveeraavat muita rotuja on lähinnä huvittavaa. Ei ne koirat puhumalla huonone, eivätkä myöskään parane. :D

JORKKA
Viestit: 1
Liittynyt: 09 Joulu 2005, 21:47

Suvaitsevuus

Viesti Kirjoittaja JORKKA » 09 Joulu 2005, 21:56

Itse olen jäsenenä tällä hetkellä SHHJssä ja omistan 2 harmaata haukkujaa, olen silti kiinnostunut myös muista roduista ja tulen tulevaisuudessa varmaan omistamaan myös mustankoiran, se tulee olemaan mielenkiintoista katsoa miten saan mustankoiran pelaamaan ja minkä ikäisenä.

jjk

suvaitsevaisuus

Viesti Kirjoittaja jjk » 09 Joulu 2005, 22:29

Aika kovaa on ollut kommentointi Ystävyysottelun tiimoilta... Asiatontakin monessa kohdin. Kummastuttaa kiivailu, kaikissa roduissa on hyviä ja vähemmän hyviä yksilöitä...

Itse olen SPJ:n jäsen, hyvin pelittävän mustankoiran ja kanakoiran (noutaa hyvin, seisonta epävarmaa eli karauttaa useimmiten linnut lentoon omia aikojaan :P ) omistaja. Jouluaaton aattona "tallin" uusin tulokas on jämptinarttu, ihan mielenkiinnolla odotan tulevaa kevättä ja kesää: toimiiko mustalla hyväksi havaitsemani konstit... Minulle henk.kohtaisesti ei ole niin suurta väliä sillä, onko musta, harmaa tai punainen - kunhan koiran ja isännän yhteistyö sujuu niinkuin pitääkin. Koko ajan on uutta oppimista - ja se tekee koko touhun tosi mielenkiintoiseksi !! Varmasti jossakin vaiheessa se punainenkin talliin tulee, jahka elinympäristö sen sallii :wink: On meillä naapurustossa 0,5 km säteellä kymmenkunta hännänheiluttajaa jo nyt :lol:

hese
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Elo 2004, 20:32

Nimimerkillä kirjoittaminen

Viesti Kirjoittaja hese » 09 Joulu 2005, 22:52

Oletteko kokeneet jotenkin vaikeana tämän nimimerkillä tänne kirjoittamisen ? Kun katselee SHHJ:n palstaa niin kyllä siellä Anonyymit "lyö vyön alle" välillä aika raskaasti. Minusta ainakin esim meidän tuolla punaisten osiossa pystytään käymään nimimerkkien kesken aika värikästäkin keskustelua. Ja katson, että tässä nimimerkillä kirjoittamisessa on se hyvä puoli, että pystyy seuraamaan kuinka omat ajatukset kuin muittenkin ajan ja "kokemuksen" myötä muuttuu.

Ja nimimerkinhän voi keksiä niin omaperäisen, että ei edes oma lähipiirisi sinua tunnista.

mosku
Viestit: 30
Liittynyt: 25 Joulu 2005, 23:08

Re: Suvaitsevaisuus

Viesti Kirjoittaja mosku » 26 Tammi 2006, 02:28

hese kirjoitti:Onko naapurijärjestömme SHHJ:n keskustelupalstoilla suvaitsevaisuus lisääntynyt koska siellä "kestää" puhua jo karhukoirien kuin laikojenkin edesottamuksista. On jäänyt jonkinlainen mielikuva, että joki aika sitten siellä ei voinut karhukoirasta mainita mitään niin jo ärähdettiin. Vai joko heidän täytyy uskoa (varsinkin harmaitten), että koiramme ovat saavuttaneet heidän koirat ja eivät voi enään olla ottamatta huomioon koiriamme. Niin ja näyttäähän heillä olevan jo "sisäistäkin" säpinää johon heidän täytyy keskittyä joten me emme ehkä ole tällä hetkellä heidän "päävastustaja" vaan ne löytyy omasta leiristä.niin silloin kun ei haukuta kuopattua.

Mukava huomata kuitenkin, että voimme keskustella myös täällä omalla foorumilla ja onneksi ajatuksemme ei aina mene yksiin joten keskustelu jatkuu.

tara4632
Viestit: 727
Liittynyt: 29 Tammi 2005, 15:13

Re: Nimimerkillä kirjoittaminen

Viesti Kirjoittaja tara4632 » 26 Tammi 2006, 08:27

hese kirjoitti:Oletteko kokeneet jotenkin vaikeana tämän nimimerkillä tänne kirjoittamisen ? Kun katselee SHHJ:n palstaa niin kyllä siellä Anonyymit "lyö vyön alle" välillä aika raskaasti. Minusta ainakin esim meidän tuolla punaisten osiossa pystytään käymään nimimerkkien kesken aika värikästäkin keskustelua. Ja katson, että tässä nimimerkillä kirjoittamisessa on se hyvä puoli, että pystyy seuraamaan kuinka omat ajatukset kuin muittenkin ajan ja "kokemuksen" myötä muuttuu.
.
Värikästä keskustelua
SHHJ:n palstalla
anonyymi kirjoitti:Loistoajatuksia: generoivaa selkärangan kannatinnuppia pitää kaikin tavoin varjella. Tavallisen ihmisen pää on vain sitä varten, että selkäranka ei valahtaisi housuihin. Edellyttäen, että paidan ylänappi pidetään kiinni
Kyllä oli välillä hauskaakin luettavaa ja mahassa pitelemistä kun tuon viestin sieltä luin. Tällaisia kevennyksiä olisi hyvä olla joskus välissä, ettei liian totiseksi touhu mene. Vieläkin hymyilyttää, kun tätä kirjoitan :lol: :lol:
Kuva

Vastaa Viestiin