Tuomari pula

Tämän otsikon alla keskustellaan karjalankarhukoiriin liittyvistä asioista.

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Vastaa Viestiin
pentti koskelo
Viestit: 982
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 11:47

Tuomari pula

Viesti Kirjoittaja pentti koskelo » 29 Marras 2017, 18:42

Onko muut törmänny samaan ongelmaan.Kävisi mielellään kokeissa ja haukuttaisi koirat äyttövalioksi mutta tuomareita ei kertakaikkiaan löydy. Yhden olisin lähtemään narttukisaan mutta oli 200e vailla. Oli pakko sanoa että kohtuus pitää olla kerjätessäkin. Miten muualla on onko ollut vaikeuksia saada tuomaria ja onko niille joutunut maksamaan. Tällä hetkellä pari kva tason narttua joilta uupuu 2 ykköstä molemmilta.Olisko kellään aikaa ja halukkuutta haukuttaa ykköset vaikka pentupalkalla / koira? Voi laittaa yvtäkin

Musta13
Viestit: 452
Liittynyt: 10 Maalis 2013, 09:10

Re: Tuomari pula

Viesti Kirjoittaja Musta13 » 29 Marras 2017, 19:04

... jatkoa Pentille. Tuomareiden saanti on todella tänävuonna hakusessa. Suurimmalla osalla seuroista - seurueista hirvet kaatamatta. Lumi ja yms. sotkevat koko syksyn tilannetta. Ystävät auttavat, ystävät aina myös muistetaan.
Pertti Kemppainen
AJAN Kennel vuodesta 1989

jubeta
Viestit: 162
Liittynyt: 05 Marras 2008, 23:06
Paikkakunta: Laukaa

Re: Tuomari pula

Viesti Kirjoittaja jubeta » 29 Marras 2017, 19:06

Aina kait niistä pula, mutta sitä en vielä ole kuullut että siitä valioksi saanti on kiinni jäänyt.
Kyllä sitä miestä mäessä autetaan kun vain laittaa kysymystä tulemaan niin hommataan tuomareita. Pitkiä vai päivä kokeita Pentillä puuttuu?
Juuso Tahkola

pentti koskelo
Viestit: 982
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 11:47

Re: Tuomari pula

Viesti Kirjoittaja pentti koskelo » 29 Marras 2017, 19:29

Arpa kokeisiin.Nyt olisin yhden tarvinnut narttukisaan ja 8 12 4 kpl

ville
Viestit: 231
Liittynyt: 23 Elo 2004, 18:25
Paikkakunta: Kainuu

Re: Tuomari pula

Viesti Kirjoittaja ville » 26 Joulu 2017, 21:59

Luulen että minulla kasvamassa koira joka voisi saada menestystä kokeissakin mutta totuus on että minä itse olen se heikoin lenkki. Eli pitäisi itsekkin opetella näitä kokeiden saloja. Siihen jos vielä pitäisi saada tuomarikin kisoihin mukaan.
Myös koiraa pitäisi käyttää myös muilla alueilla jossa saisi haukutettua, nämä meijän hirvet painaa saparo suorana yli vesistöjen, koira kyllä ui perässä.
Olen kyllä aina ollut sitä mieltä että mulla koira pelaa metällä paremmin kuin minä.
Jarmo Huotari

Vastaa Viestiin