Jaoston kokoonpano ja pari henkilövalintaa

Tämän otsikon alla keskustellaan karjalankarhukoiriin liittyvistä asioista.

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Annukka P
Viestit: 50
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 13:35

Re: Jaoston kokoonpano ja pari henkilövalintaa

Viesti Kirjoittaja Annukka P » 28 Tammi 2016, 16:52

Ja taas....
Innoittaakseni muita kkk-harrastajia ilmoittaudun mukaan kisaan jaostonvetäjäksi.
Toivottavasti tämä innoittaa muita niin että ei tarvitsisi tähän lähteä mukaan :D
Ajatuksiani erittäin lyhyesti;
Karjalankarhukoira on elämäntapa, ei vain lyhyt kokeilu toimiiko vai ei vaan joskus kasvutarina suuremmalle tarinalle, metsästyskaverille josta et voi luopua
Jokainen karhukoira on ainutlaatuinen ja niiiiin älykäs (tiedän kokemuksesta) ja rakas
Iloinen jokaisesta karhukoirasta joka toimii, aina
Iloinen jokaisesta kasvattajasta.
Iloinen jokaisesta harrastajasta
Ja valmis tekemään töitä näiden pölhöjen eteen

Haastan Jukka L

Annukka
Annukka Pirinen

Valvoja3
Viestit: 110
Liittynyt: 30 Huhti 2014, 10:47

Re: Jaoston kokoonpano ja pari henkilövalintaa

Viesti Kirjoittaja Valvoja3 » 28 Tammi 2016, 18:41

Jäitä hattuun keskustelijat, henkilökohtaisuudet saa riittää tähän.

Annukka P
Viestit: 50
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 13:35

Re: Jaoston kokoonpano ja pari henkilövalintaa

Viesti Kirjoittaja Annukka P » 28 Tammi 2016, 19:23

Kiitos valvoja 3
Vaan miksi tuo Eskon 16.28 jättämä kommentti on jätetty seinälle edelleen? Ehkä sekin pitäisi poistaa?

AP
Annukka Pirinen

Valvoja3
Viestit: 110
Liittynyt: 30 Huhti 2014, 10:47

Re: Jaoston kokoonpano ja pari henkilövalintaa

Viesti Kirjoittaja Valvoja3 » 28 Tammi 2016, 20:26

eskoh kirjoitti:Niinhän se tahtoo mennä että toinen tykkää äiteestä ja toinen sen tyttärestä?.

Asioistahan tietenkin tulee ja pitää keskustella, mutta henkilö kohtaiset kähinät selvitelkää
vaikka siellä KELAN kuuluisassa saunassa, jossa ennenvanhaan on patakakkosella voitettu hevonen.
Ensimmäinen lause on totta eikä siinä ole mitään mikä olisi palstan sääntöjen vastaista.

Toinenkin lause on täsmälleen niin kuin täällä on useaan otteeseen valvojien toimesta kehotettu toimimaan, selvitellään ne henkilökohtaisuudet jossain muualla kuin täällä. Tämä ohje koskee kaikkia tasapuolisesti ja keskusteluun puututaan mikäli ylilyöntejä tulee.

Tämän enempää en tätä salakirjoitusta ala tulkitsemaan, jatketaan hyvässä hengessä puolin ja toisin.

eskoh
Viestit: 1598
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 21:09

Re: Jaoston kokoonpano ja pari henkilövalintaa

Viesti Kirjoittaja eskoh » 29 Tammi 2016, 07:58

Huomenta ja lepo vaan, enpä malta ölla jatkamatta noilla
Wanhan vanhoilla korttimiesten sanonnoilla kuin, menes
kiho kattoon kun rumakäsi korjaa potin?

Kevennystä aamun kankeuteen.
Esko Halme

make
Viestit: 74
Liittynyt: 06 Elo 2004, 09:08
Paikkakunta: Orivesi

Re: Jaoston kokoonpano ja pari henkilövalintaa

Viesti Kirjoittaja make » 04 Helmi 2016, 15:40

Pitkään harkittuani ja monelta suunnalta tulleista pyynnöistä olen tänään jättänyt hakemuksen sisään jaoston puheenjohtajaksi.
Nämä avoimena olevat paikat/hakemukset menevät sitten jaoston lausunnolla hallitukselle päätettäväksi. siis hallitus valitseen kaikista hakemuksista parhaaksi katsomallaan tavalla henkilöt paikoille. Ja voitte olla varma siitä että minä jäävään itseni kun keskustellaan puheenjohtajan pestistä jaostossa.

Toivottavasti pesti kiinnostaa muitakin

Yhteistyöterveisin
Markku Kontra
Markku Kontra

Kojamo
Viestit: 1781
Liittynyt: 05 Elo 2004, 22:59
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Jaoston kokoonpano ja pari henkilövalintaa

Viesti Kirjoittaja Kojamo » 04 Helmi 2016, 19:38

make kirjoitti:Pitkään harkittuani ja monelta suunnalta tulleista pyynnöistä olen tänään jättänyt hakemuksen sisään jaoston puheenjohtajaksi.
Nämä avoimena olevat paikat/hakemukset menevät sitten jaoston lausunnolla hallitukselle päätettäväksi. siis hallitus valitseen kaikista hakemuksista parhaaksi katsomallaan tavalla henkilöt paikoille. Ja voitte olla varma siitä että minä jäävään itseni kun keskustellaan puheenjohtajan pestistä jaostossa.

Toivottavasti pesti kiinnostaa muitakin

Yhteistyöterveisin
Markku Kontra
:thumbsup:
Simo Sova

Kojamo
Viestit: 1781
Liittynyt: 05 Elo 2004, 22:59
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Jaoston kokoonpano ja pari henkilövalintaa

Viesti Kirjoittaja Kojamo » 05 Helmi 2016, 18:33

Jaoston piälikön paikka nyt tuntunee kiinnostavan ainakin kahta immeistä, eli Anukkaa ja Markkua.
Vastaappas nyt Pentti Isoviita, olekko sinä jäämässä pois karhukoirajaoston vetäjän tehtävästä vai alakko kilvoitella näitten uusien tarjokkaiden kanssa.
Käsittääkseni olit ilmoitanut julkisesti ettet ole enää käytettävissä tehtävään. Näin rivijäsenenä asia kiinnostaa kovasti.
Simo Sova

IsoP
Viestit: 42
Liittynyt: 19 Loka 2011, 12:04

Re: Jaoston kokoonpano ja pari henkilövalintaa

Viesti Kirjoittaja IsoP » 05 Helmi 2016, 19:33

Olen varsin selkeästi ilmoittanut, etten ole käytettävissä valittaessa jaoston puheenjohtajaa.
Muutama hakemus avoimiin paikkoihin tullut, lisää odottelen.
Pentti Isoviita

Kojamo
Viestit: 1781
Liittynyt: 05 Elo 2004, 22:59
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Jaoston kokoonpano ja pari henkilövalintaa

Viesti Kirjoittaja Kojamo » 05 Helmi 2016, 22:47

IsoP kirjoitti:Olen varsin selkeästi ilmoittanut, etten ole käytettävissä valittaessa jaoston puheenjohtajaa.
Muutama hakemus avoimiin paikkoihin tullut, lisää odottelen.
Kerrankin pikkulinnut ja vähän isommat ovat visertäneet totuuksia.

Hyvä Pentii, kiitos ajastasi.
Toivotetaan onnea uudelle vetäjälle sitten kun hänet on valittu.
Simo Sova

Annukka P
Viestit: 50
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 13:35

Re: Jaoston kokoonpano ja pari henkilövalintaa

Viesti Kirjoittaja Annukka P » 10 Maalis 2016, 11:30

Hei,
olen vetänyt karhukoirajaoksen puheenjohtajuudesta jättämäni hakemuksen pois sähköposti-ilmoituksella Pentti Isoviidalle tänään. Olen iloinen että Markku Kontra on ottanut haasteen vastaan ja katson hänen olevan kokemuksellaan ja persoonallaan erinomainen ehdokas kyseiseen paikkaan ja tulen häntä tukemaan ennen ja jälkeen vuosikokouksen jälkeisen hallituksen päätöksen.Tunnen hänen työskentelytapansa niin jaostossa kuin kentälläkin ja uskallan häntä suositella puolestani. Uskon Markun kykenevän tasapuolisuudellaan ja kokemuksellaan johtamaan jaostoa ja myös ennaltaehkäisemään "hyvä veli ja sisko" klikkiytymiä niin harrastajien, jaoston kuin järjestönkin tasolla.

Itse katson oman panoksen antaneeni SPJlle menneinä vuosina tuotemyynnin ja sittemmin yhdistetyn markkinoinnin/pentuneuvojan pestin jälkeen, joka oli ehkä jaoston ja itseni puolelta hiukan ajattelematon teko työmäärään nähden mutta mukavaa oli joka tapauksessa ja menneitä ei murehdita.
Nautin suuresti ko tehtävistä ja tutustuin uusiin ihmisiin etenkin pentuneuvojan tehtävissä mutta nyt haluan keskittyä omaan työhöni, koiriini ja ainakin vielä jonkun aikaa paikalliseen koirayhdistystoimintaan eri tehtävissä Keski-Suomessa.

Terveisin
Annukka
Annukka Pirinen

Vastaa Viestiin