Karhuverisiä yhdistelmiä

Tämän otsikon alla keskustellaan karjalankarhukoiriin liittyvistä asioista.

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Vastaa Viestiin
Pentti Koskelo

Karhuverisiä yhdistelmiä

Viesti Kirjoittaja Pentti Koskelo » 13 Helmi 2014, 22:00

Minulle on Ruotsista asti tullut tiedustelu Suomen tulevista karhuverisistä pentueista.Karhukanta on Ruotsin puolella hyvä, niinpä kysyntää varmasti on oikeasti karhulle pelaavista koirista.Olen käskenyt ottamaan yhteyttä karhukoirapuolen pentuneuvontaan mutta siellä ei kuulemma ole tarpeeksi tarjontaa ja näyttöjä varmasti karhuahaukkuvista yhdistelmistä.Sessuja ja tessuja sinne ei kannata tarjota ei ne niin tyhmiä ole..Minulle voi Yvnä laittaa tietoja tulevista hyvistä yhdistelmistä niin välitän ne Ruotsiin eteenpäin tai laittaa ne tähän niin voivat sitten katsella tästä. Ps kaveri osasi puoleksi Suomea joten sanakirjaa ei tällä kertaa tarvittu.

Pentti Koskelo

Re: Karhuverisiä yhdistelmiä

Viesti Kirjoittaja Pentti Koskelo » 14 Helmi 2014, 21:32

Mikä Falcolla tilanne,onko karhuverisiä pentueita tulossa,jos on niin voin laittaa YV.nä sen Ruotsalaisen pennun etsijän tiedot.

eeärrä
Viestit: 115
Liittynyt: 21 Joulu 2011, 00:48

Re: Karhuverisiä yhdistelmiä

Viesti Kirjoittaja eeärrä » 26 Helmi 2014, 14:32

Esa Reinilä

280581
Viestit: 1605
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 17:46
Paikkakunta: Miehikkälä

Re: Karhuverisiä yhdistelmiä

Viesti Kirjoittaja 280581 » 27 Helmi 2014, 18:10

Kiinnittäkää huomiota löytömatkoihin, tutkiessanne dokumentoituja karhutyöskentelyjä. Se jos mikä mittaa taipumusta. Tulevissa koesäännöissä tätä asiaa painotetaankin.
Toki onhan se harmi jos karhuja pyörii aina niin paljon ihan jaloissa, etteivät pidemmät löydöt mahdollistu :mrgreen:
Juha Leppänen, Ruokolahti

Vastaa Viestiin