Pohjispäivät 2012

Tämän otsikon alla keskustellaan pohjanpystykorviin liittyvistä asioista.

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Vastaa Viestiin
Tuutikki

Pohjispäivät 2012

Viesti Kirjoittaja Tuutikki » 11 Tammi 2012, 21:46

Varmaan on päätetty jo missä pidetään ja ajankohta. :?:

Tuutikki

Re: Pohjispäivät 2012

Viesti Kirjoittaja Tuutikki » 11 Tammi 2012, 22:46

Toivon myös että jo majoitusta varattaessa kaikilla on tieto myös iltaohjelmista ym. ettei käy kuin Sallassa :wink:

Hermanni
Viestit: 1
Liittynyt: 06 Elo 2010, 16:09
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Pohjispäivät 2012

Viesti Kirjoittaja Hermanni » 12 Tammi 2012, 09:56

Ajankohta käsittääkseni on aina sama eli viikko juhannuksen jälkeen.

Paikkaa olen itsekkin kaipaillut... Senhän piti tulla julki jo loppukesällä/alkusyksyllä. Sikälimikäli oikein olen ymmärtänyt... :?


Ootellaan...

st
Viestit: 200
Liittynyt: 12 Elo 2004, 11:32
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Pohjispäivät 2012

Viesti Kirjoittaja st » 12 Tammi 2012, 13:48

Hei,
hienoa että asia kiinnostaa jo tässä vaiheessa vuotta! Paikka on HUHMARI, Polvijärvellä, ja aika sama kuin aina eli viikko juhannuksen jälkeen.
Paikkaa esitellään kuopion jalostuspäivillä, tervetuloa sinne kuulemaan lisää!
Ilta- ja päiväohjelmaa ei vielä tässä vaiheessa ole päätetty, näistäkin keskustellaan kuopiossa lisää!

Soile Torvinen
Terveisin,
Soile Torvinen
http://www.punapippurin.com

Tuutikki

Re: Pohjispäivät 2012

Viesti Kirjoittaja Tuutikki » 12 Tammi 2012, 16:57

Anteeksi ylimääräinen vaiva, jos kerran asia ei ollut vielä ajankohtainen. Minun mielestäni kuitenkin useimmat tekevät jo tähän aikaan kesän ( loma,lomitus :D, matka ) ym suunnitelmia ja joillakin ne jo pitää päättää. Se paikkakin kun voi olla toiselle lähellä, mutta toiselle hyvinkin kaukana.

Ohjelmaa varmaa ei ole tarpeen tietääkkään muussa mielessä kuin siinä että kaikki ohjelmapaikat olisi tiedossa kaikilla ilman suurempaa salapoliisi työtä.

Vastaa Viestiin