PPK-JAOSTON KOKOONPANO MUUTTUU 1.6.2020

Tämän otsikon alla keskustellaan pohjanpystykorviin liittyvistä asioista.

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Vastaa Viestiin
pohjoispohjalainen
Viestit: 18
Liittynyt: 17 Tammi 2018, 20:06

PPK-JAOSTON KOKOONPANO MUUTTUU 1.6.2020

Viesti Kirjoittaja pohjoispohjalainen » 26 Touko 2020, 11:46

Tervehdys kaikille pohjis-harrastajille!

Korona tuli ja aiheutti keväällä hieman muutoksia aikatauluihin - vuosikokous siirtyi ja sitä myöten myös jaoston ja jalostusryhmän kokoonpanon vahvistaminen!

Suomen Pystykorvajärjestön hallitus on sähköpostikokouksessaan (kts pöytäkirja SPJ:n nettisivuilta) nimennyt PPK-jaoston ja jalostusryhmän kokoonpanon 1.6.2020 alkaen jaoston tekemän esityksen mukaisesti. Jaoston uutena puheenjohtajana aloittaa Jukka Mörsky Kouvolasta, koe- ja näyttelyvastaavana Markku Ström Kuopiosta ja pohjoismaisesta yhteistyöstä vastaa jatkossa Johan Flemming Raaseporista. Toivotan jaostolle ja jalostusryhmälle menestystä tehtävissään!

Itse aloitin vuonna 2016 jaostossa, ensin kesäpäivävastaavana ja vuodesta 2018 olen toiminut jaoston puheenjohtajana. Kulunut neljä vuotta on ollut minulle todella antoista aikaa ja olenkin saanut huomattavan määrän hyviä ystäviä. Erityisen tärkeää on ollut saamani oppi ja kokemukset rotumme osalta.

Meillä on hieno rotu, todella asiansa osaavia kasvattajia ja aktiivisia harrastajia. Me kaikki pohjis-harrastajan, yhdessä jaoston ja jalostusryhmän tuella, voimme edelleen kehittää rotuamme ja harrastustoimintaamme. Yksi tulevaisuuteen liittyvä huoli minulla kuitenkin on! Aktiivinen harrastaminen vaatii myös aktiivisia toimijoita jaostoon, jalostusryhmään ja hallitukseen. Heitänkin haasteen harrastajille, jotta rohkaistuisimme sankoin joukoin kantamaan vastuuta myös em tehtävissä!

Tehtävät jättävänä jaoston puheenjohtajana kiitän kaikkia harrastajia ja toimintaa tukeneita henkilöitä/yhteisöjä kuluneista neljästä vuodesta! Harrastusta en tietenkään jätä, vaan olen toki jatkossakin mukana harrastuksessa.

Kesäterveisin...

Matti Kaarto

Vastaa Viestiin